طرح درس سالانه فارسی دهم
طرح درس سالانه فارسی دهم
نام و نام خانوادگی دبیر: تعداد صفحات: 152 تعداد فصل: 8 تعداد جلسه تا آخر سال: 28
وسایل کمک آموزشی مورد نیاز: مداد، خودکار، کتاب فارسی دهم، دفتر، ویدئو پروژکتور
|
هدفهای رفتاری و آموزشی |
عناوین و رئوس مطالب |
جلسه |
هفته |
ماه |
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
تدریس ستایش، درس اوّل و کارگاه درس اوّل |
1 |
اول |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
حکمت و تدریس درس دوم |
2 |
دوم |
مهر |
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
کارگاه درس دوم، روانخوانی فصل 1 |
3 |
سوم |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
آزمون ماهانه، تدریس درس سوم |
4 |
چهارم |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
کارکاه درس سوم، تدریس حکمت |
5 |
اول |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
درس چهارم، کارگاه درس چهارم |
6 |
دوم |
آبان |
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
درس پنجم و کارگاه درس پنجم و روانخوانی فصل 2 |
7 |
سوم |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
آزمون ماهانه، تدریس درس ششم |
8 |
چهارم |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
کارگاه درس ششم و حکمت |
9 |
اول |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
درس هفتم و کارگاه درس هفتم و شعر خوانی فصل 3 |
10 |
دوم |
آذر |
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
آزمون ماهانه، تدریس درس هشتم |
11 |
سوم |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
کارگاه درس هشتم و حکمت |
12 |
چهارم |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
تدریس درس نهم و کارگاه درس نهم و شعرخوانی فصل 4 |
13 |
اول |
دی |
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
آزمون کلّی از دروس پیش و رفع اشکال |
14 |
دوم |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
تدریس درس دهم و کارگاه درس دهم |
15 |
اول |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
تدریس حکمت و درس یازدهم |
16 |
دوم |
بهمن |
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
کارگاه درس یازدهم و روان خوانی فصل 5 |
17 |
سوم |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
آزمون ماهانه و تدریس درس دوازدهم |
18 |
چهارم |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
کارگاه درس دوازدهم و حکمت و تدریس درس سیزدهم |
19 |
اول |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
کارگاه درس سیزدهم و شعرخوانی فصل 6 |
20 |
دوم |
اسفند |
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
تدریس درس چهاردهم و کارگاه درس چهاردهم و حکمت |
21 |
سوم |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
آزمون ماهانه و تدریس درس پانزدهم و کارگاه درس پانزدهم |
22 |
چهارم |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
تدریس درس شانزدهم و کارگاه درس شانزدهم |
23 |
سوم |
فروردین |
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
آزمون ماهانه و تدریس روانخوانی فصل 7 |
24 |
چهارم |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
تدریس درس هفدهم و کارگاه |
25 |
اول |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
حکمت و تدریس درس هجدهم |
26 |
دوم |
اردیبهشت |
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
کارگاه درس هجدهم و روانخوانی فصل 8 |
27 |
سوم |
|
|
توانایی خوانش درست متن و تشخیص قلمروهای زبانی، ادبی و فکری در متن و آشنایی با مفهوم تربیتی درس و توانایی به کار گیری مفهوم تربیتی درس در زندگی عادی |
آزمون ماهانه و رفع اشکال |
28 |
چهارم |
|
نظر مدیر دبیرستان:
هدف از این وبلاگ: آموزش زبان وادبیات فارسی متوسطه برای دانش اموزان عزیزم و تذکار این مطالب جهت همکاران ارجمندم. «فارسی را پاس می داریم ،زیرا گفته اند/قدر زر،زرگر شناسد،قدر گوهر،گوهری»